Onze laatste volle werkdag. Het patiëntenaantal werd fors vermeerderd door de schoolkinderen van Bisaana, die door Jenny en haar vriend naar ons toeverwezen waren.

Het ontbijt op onze laatste werkdag.Het ontbijt op onze laatste werkdag.Een blije tandarts Godfrey neemt de dozen in ontvangst.Een blije tandarts Godfrey neemt de dozen in ontvangst.

Een delegatie ging op zoek naar de beste tandarts in town en vond dr. Godfrey op de Iganga Road. Een praktijk waar hij 6 dagen van 8 tot 18.30 uur en zo nodig tot 20.30 uur werkt en op zondag een halve dag. We beloofden hem onze handschoenen, mondmaskers, anaestesie, naalden, gaasjes en veiligheidsbrillen, waar de verpakkingen van open waren.

Al onze instrumenten en tandheelkundige spullen werden na afloop geteld en netjes en schoon in onze stalen kisten opgeborgen. Het aantal patiënten vandaag was 64 en de extracties 92. Met als totaal deze week: 1.074 Patiënten en 1.467 Extracties!! We hebben in ons HUG-bestaan nog nooit zoveel patiënten geholpen en zoveel extracties gedaan.

De 2 dozen voor dr. Godfrey werden bij hem afgezet. We hebben zelden iemand zo blij gezien. De avond werd afgesloten met een laatste heerlijke maaltijd in de mooie tuin van ons guesthouse 2Friends en daarna was ieder druk met koffers pakken.