Op iets meer dan halve kracht was de toestroom van minder patiënten dan gisteren prima te doen. De schoolkinderen waren vrij en de mensen uit het dorp kwamen druppelgewijs de berg op. Velen wilden liever een vulling en wezen onze radicale wijze van pijnbestrijding af. Dat gaf aan het eind van de dag een totaal van 79 patiënten en 103 extracties.

Blij met een sticker.Blij met een sticker.De intake van onze praktijk.De intake van onze praktijk.

Josephine en het HUG-team terug op de boda-boda.Josephine en het HUG-team terug op de boda-boda.

Josephine Birundi (een arts van TASO: The Aids Surporting Organisation en degene die ons op dit project gewezen heeft) kwam op de boda-boda (brommer-taxi) nog langs en was onder de indruk van onze professionele wijze van behandelen en ons totaal aan instrumentarium. Zij toonde een delegatie van ons team een verlaten tandartspraktijk (vanwege illegale praktijk-voering) en het verderop gelegen kliniekje waar een eenzame, kapotte tandartsstoel staat. Het hele spul kwam vanwege de steile heuvel en de warmte terug op de boda-boda, samen met Josephine. Extra ervan overtuigd dat we goed bezig zijn.

De wachtkamer met mensen die al een verdoving hebben gekregen.De wachtkamer met mensen die al een verdoving hebben gekregen.Leo en Marjan.Leo en Marjan.

Martin en Esther.Martin en Esther.

Na thuiskomst spoelde een ieder het vele zweet, de rode stof en de vermoeidheid van zich af en zette Fred, onze chauffeur, ons om half 7 af bij restaurant The Keep, een gezellige eetgelegenheid met een goede keuken, daar waren we aan toe.