En ook vandaag draaide Jimmy rond half 9 de poort in van de St. Stephenschool. Al een heel rijtje met patiënten zat op het muurtje ons op te wachten. De man die onze tandheelkundige instrumenten gedurende 2 nachten in de kerk heeft bewaakt, heeft naast een beetje geld van Ron een overhemd en van zoon Martijn een t-shirt gekregen. Zelden iemand zó blij gezien (zie foto's).

Het werd een pittig dagje. De zon scheen fel op het golfplaten dak van de kerk en de toeloop van patiënten bleef komen. Een prettig gevoel dat de mensen zoveel vertrouwen in ons hebben.
De tandartsen moesten hun armspieren goed aan het werk zetten, want er werden vandaag 380 extracties bij 240 patiënten gepleegd en dat gaat niet altijd van een leien dakje. Sommige kiezen breken af bij de wortels en zie die wortelresten dan maar eens te pakken zonder afzuiginstallatie. Petje af!
Als beloning werd er tijdens de lunchpauze een warme lunch geserveerd en door de kinderen van de St. Stephen School voor een 2e keer een optreden verzorgd. Om 5 uur liep de laatste patiënt tevreden de deur uit en konden wij de boel inpakken.

John blij met Martijns T-shirt.John blij met Martijns T-shirt.John blij met Rons overhemd.John blij met Rons overhemd.

Tandheelkundig Team 2012.Tandheelkundig Team 2012.Lunch-optreden van de St. Stephen's kids.Lunch-optreden van de St. Stephen's kids.

Leo krijgt veel belangstelling.Leo krijgt veel belangstelling.Marijke en Ingrid.Marijke en Ingrid.

Lopend in de sloppenwijk Polota.Lopend in de sloppenwijk Polota.

Sloppenwijk Polota, grazende koeien.Sloppenwijk Polota, grazende koeien.Sloppenwijk Polota, groentekraampje.Sloppenwijk Polota, groentekraampje.

Sloppenwijk Polota, spelend kindSloppenwijk Polota, spelend kindSloppenwijk Polota, slippers van autobanden.Sloppenwijk Polota, slippers van autobanden.

Sloppenwijk Polota, gebakken vis.Sloppenwijk Polota, gebakken vis.Sloppenwijk Polota, viskraampje.Sloppenwijk Polota, viskraampje.

Sloppenwijk Polota, tjapatikraampje.Sloppenwijk Polota, tjapatikraampje.Sloppenwijk Polota, tandarts Leo in T-shirt met toepasselijke opdruk: NOT MY KIDS.Sloppenwijk Polota, tandarts Leo in T-shirt met toepasselijke opdruk: NOT MY KIDS.