Wakker worden hier in Afrika zijn de blije kinderstemmetjes van de kinderen van Noah's Ark, de vogels in al hun toonsoorten horen en vanuit je slaapkamerraam de bananen- en mangobomen zien en ruiken.

Blije kindertjes van Noah's Ark.Blije kindertjes van Noah's Ark.Nageltjes lakken bij NA-meisjes.Nageltjes lakken bij NA-meisjes.

Veel bijpraten over alle nieuwe kindjes die het huis binnengedragen zijn. Kinderen met allemaal hun eigen verhaal, de een nog verdrietiger dan het andere. Het laatste kindje is Maurice, hij woog met 6 maanden een pond minder dan zijn geboortegewicht. Stelselmatig uitgehongerd door zijn moeder die er van overtuigd is dat het kind behekst is, dus het moest sterven. Bij Noah's Ark vechten ze nu voor zijn leventje en de moeder is in de gevangenis gezet.
Ook worden er nieuwe zakelijke afspraken gemaakt, waarin wij als Stichting HUG graag willen participeren.
Met gepaste trots werd er verteld dat Noah's Ark is uitverkoren door president Museveni om deze goed geleide organisatie volgende week, 12 oktober a.s., met een bezoek te komen vereren. Alles wordt geregeld om het kindertehuis, de schoolgebouwen, de belendende boerderij en akkers zo netjes mogelijk voor de dag te laten gekomen.
Ook staat zo'n eerste dag in het teken van hernieuwd contact met onze adoptie-dochter Irene, het knuffelen en flesjes geven aan de baby's (altijd zijn er handen tekort) en gezellig keuvelen met de kinderen die me van verre al tegemoet komen rennen: 'Aunty Wilma, aunty Wilma...!'