Weer een ontzettend succesvolle dag voor het team!
Vandaag hebben ze alle schoolklassen preventielessen gegeven en daarnaast ontzettend veel controles uitgevoerd. Van de allerkleinsten tot aan het oudste personeel. Dit samen met de Ugandese tandarts Kevin die hen een dagje kwam ondersteunen. Tijdens de controles van de allerkleinsten was er zelfs af en toe een klein angstplasje of een natte gele vlek voelbaar en zichtbaar op de schone witte tandarts-broeken. Tot hilariteit van het team!
Janine en Syl hebben zich inmiddels ontpopt tot fantastische assistenten en op de verschillende gecreëerde werkplekken wordt erg hard gewerkt. Ondertussen komen er steeds stagiaires, verpleegkundigen en andere vrijwilligers buurten om even te assisteren of te kijken hoe het gaat. Ontzettend gezellig en heel nuttig!
Het team geniet enorm en ze gaan vol vertrouwen op naar de volgende dag!

2020 02 25 04 270Janine springt bij waar ze nodig is2020 02 25 05 270Als assistentie bij de computer-invoer2020 02 25 06 270In de kinderunit