Tandartsenpraktijk Noah's Ark: 2013

2018 mobiele unit bedankt

marianneMarianne Dikkers

Marianne Dikkers is 48 jaar en heeft 27 jaar ervaring als tandartsassistente. Een groot deel van haar carrière heeft ze gewerkt in de tandheelkundige zorg voor geestelijk en lichamelijk gehandicapte mensen. Ook heeft ze veel ervaring met kindertandheelkunde en angstbegeleiding.
Marianne is in oktober 2013 ook voor de stichting HUG bij Noah's ark geweest en is toen zo enthousiast geworden over dit project dat ze niet kon wachten om opnieuw naar Uganda te gaan.

"Het geeft mij een goed gevoel om iets voor deze mensen te mogen betekenen."

annemeijers2014Anne Meijers

Anne is 24 jaar, werkzaam als intensive care verpleegkundige en heeft ruim 3 jaar werkervaring als verpleegkundige in een algemeen ziekenhuis. Ook heeft zij stage- en werkervaring in andere facetten van de gezondheidszorg, zoals thuiszorg en zorg voor verstandelijk beperkte mensen. Werken in het buitenland heeft haar interesse en daarom volgt zij momenteel een tropencursus.

Voor haar is dit de eerste keer dat ze aan een project in het buitenland meedoet en ze heeft heel veel zin om dit samen met Berthelle Passchier en Marianne Dikkers te gaan doen..