OPROEP

We zijn op zoek naar Tandartsen.
In de maanden maart en oktober zenden wij een tandarts met eigen assistente uit die 2 weken in de volledig ingerichte tandartspraktijk op het terrein van Noah's Ark wil werken, om daar de kinderen, het personeel en de bewoners van de omliggende dorpen te helpen hun tandheelkundige problemen op te lossen.
Belangstellenden kunnen informatie opvragen of zich melden via onze contactpagina.

Kaart MukonoNu er bij het kindertehuis Noah's Ark door donatie van Nederlandse tandartsen en bemiddeling van Stichting HUG een eigen Tandartsenpraktijk is gerealiseerd is er, in overleg met de leiding van Noah's Ark, besloten om ons jaarlijkse bezoek om te zetten in uitzending van individuele tandartsen met hun assistente door het gehele jaar heen.

Veel mensen zouden Noah's Ark graag zelf eens bezoeken. Dat is niet altijd mogelijk en daarom komt Noah's Ark nu met Noah's Ark Street View! Hiermee kunt u een virtueel kijkje nemen bij Noah's Ark zonder in het vliegtuig te stappen. Bezoek daarvoor deze link: http://nacmu.org/nl/streetview