kerstmarkt

Op Vrijdag 15 december 2017 staat stichting Help UGanda (HUG) met een enthousiast team op de gezelligste kerstmarkt in de omgeving.
Vanaf 17.30 uur brandt de kerstverlichting, klinkt de kerstmuziek, ruik je de mengeling van glühwein, vlees aan het spit en weihnachtstoll en worden er aan onze stand engeltjes, sterren en Ugandese spullen, etc. verkocht.

Komt u ook?

Update december 2017:

2017 12 kerstmarkt oene 800pxb 300pxb

Wat hebben we een geweldige avond gehad!
Irma en Giara (helemaal uit Beverwijk gekomen), Monique (uit Zwolle), Erna en haar lieve dochter Bianca en Wilma hebben een topavond gehad!
Dank lieve, warme mensen uit Oene voor jullie gulle vrijgevigheid en lieve reacties!

Update januari 2018:

We hebben van zovelen een prachtig bedrag op onze HUG-rekening gekregen! Wat een mooie kerstgedachte is dat!
Graag willen wij u nogmaals heel hartelijk bedanken.
We kunnen met dit geld zovele arme Ugandese medemensen van hun vaak jarenlange kiespijn afhelpen.
In februari a.s. reist er een tandheelkundig team af naar het kindertehuis Noah's Ark, waar alle kinderen van het tehuis, maar ook alle kinderen die bij Noah's Ark op school gaan worden gecontroleerd op gaatjes en zo nodig een behandeling zullen ondergaan. In oktober a.s. zal het volgende tandheelkundige team afreizen naar Noah's Ark en zal er tevens een groot tandheelkundig team in de sloppenwijk Polota duizend patiënten helpen en zo'n 5000 kinderen krijgen hun vaak 1e tandenborstel en tandpasta en daaraan gekoppeld klassikaal een poetsinstruktie.
We delen in onze verslaglegging graag de blijdschap van deze patiënten met u!

Nogmaals HEEL VEEL DANK! We wensen u een goed 2018!